Min födelsedag!

I ca 7 minuter till är det bara min dag. Min alldeles egna 21-årsdag. Firade lite med släkten igår och idag har jag fått hurrningar på jobbet och på kvällskvisten kom mamma och pappa hit med presenter och tårta en snabbis.

Hade gärna velat ha lite fest men jag törs inte ha det när jag bor på någon annans kontrakt, plus att jag verkligen inte har tid! Känns jättetråkigt faktiskt men nu är det som det är. Hade ju åtminstonde kunnat stå ut med att nån kompis var här ikväll så man inte behöver sitta ensam på sin födelsedag men aja! Man fyller väl år nästa år igen antar jag! Forever alone som Oskar sa på jobbet en dag när han tyckte jag skulle sortera singelpjäxor. Tänk om han bara visste .. :)

Det är förvånande hur mycket det värmer av alla grattishälsningar man fått idag på facebook och på sms. Det är roligt att se vilka som ger mig en millisekund av sitt liv till mig för att grattulera, samtidigt som man undrar varför vissa skrev och tycker att de lika gärna kunde ha låtit bli. Nu är min födelsedag slut och jag ska krypa ner under täcket. Tack för idag! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0