Långa dagar!

Det börja bli långa dagar nu. Klockan 8 infann jag mig på jobbet i morse och klockan kvart över 7 ikväll var jag hemma igen. Galet. 10,5 timme skrapades ihop och längre dagar blir det förmodligen framöver. Men jag klagar absolut inte. Jag är glad för varje korvöre jag får jobba ihop! :) Mockarutorna vi bakade igår var mycket uppskattade och av två fulla långpannor fick jag inte med mig en smula hem, så tyvärr kan jag inte bjuda er på det om ni kommer och hälsar på mig. Dock har jag ju hemmagjorda bullar i frysen som ni gärna kan få hjälpa mig äta upp. Välkomna välkomna! :)




Såhär såg hela golvet ut efter inlämningen idag för alla pjäxor fick inte plats på torkarna, trots att vi minst 2 gånger under inlämningen plockade av och ställde tillbaka det som hade suttit längst. Så efter inlämningen och efter vi hade skruvat klart alla listor var det bara att börja plocka pjäxor igen. Evighetsgöra!

Har ni sett den nya Maraboureklamen? Det kan vara den styggaste reklamen jag någonsin sett! Hur tänkte dom? För att se den klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0