Jag har ju en fördel för jag lever

Den här fredagen blev en fredag i stillhetens tecken men ack så trevlig! Brorsan kom hit och vi började med att åka och köpa pizza. Har blivit lite utav en standard när vi ses vilket inte är så överdrivet ofta tyvärr.

Vet inte om jag har berättat om det förut, men när jag gillar en film så kan jag se den hur många gånger som helst och jag föreslår till alla jag umgås med att vi ska se just den filmen. Ibland blir jag så störd på mig själv för jag tjatar ju liksom ut det som är bra så fort då, men det är lika varje gång och jag tycks aldrig lära mig. I alla fall åkte naturligtvis filmen Warrior på, för tredje gången, medans vi käka. Lika bra fortfarande! 

Blev dock en paus mitt i för jag hade fått för mig att vi skulle gå på bio och på egen hand bestämt att vi skulle se En gång i Phuket. Som jag misstänkte var Jonas inte alltför imponerad. När vi satt inne och väntade på att filmen ska börja fäller han kommentaren; "Hoppas jag inte träffar nån jag känner så jag måste berätta vilken film vi ska se. Så jävla gay.." Skitkul att det 2 minuter senare kom en kille som han var tvungen att berätta för, hahaha! 

Men skratta bäst som skratta sist, jag vet en Jonas Ohlsson som satt och skrattade filmen igenom! Och vi garvade så vi vek oss dubbla när vi var påväg till bilen och gick och samtidigt härmade dem i filmen. Ja nu har vi väl fått bevisat en gång för alla att storasyster alltid har rätt?





Igår var förresten Frida här en vända och det var hur trevligt som helst!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0