Fredagsfint!

Hej mina vänner och hej på er andra nyfikna människor som är här och snokar! 

Nu har jag gett mig själv en deadline för att bestämma om det blir Rhodos eller inte. På måndag har jag sagt att X ska ringa mig och då ska jag säga ja eller nej. Jag väljer att inte säga vilken ställe detta gäller förän det är spikat. Vill inte riskera att det ska läcka ut innan det är bestämt så det blir nå skit. Vill själv berätta för de inblandade (chefer osv). Men jag kan i alla fall avslöja för er att beslutet i stort sett har varit taget hela tiden. Jag har inte sökt ett enda sommarjobb här hemma, och jag tror att jag ska lyssna på mig själv och åka då. Trivs jag inte så kommer jag hem eller åker till ett nytt ställe, jävligt enkelt. Känner väl lite att det är bäst att tacka ja och händer det något, ja men då tar jag det då, istället för att sumpa den här chansen. Jag vet att det finns fler som vill ha jobbet men att jag har förtur så varför inte ta tillvara på en sån chans? Har även chans att få lite mer ansvar och det skulle vara jättekul att få ett sånt förtroende! :) Väntar just nu på Sandra som ska med till Rhodos (oooom jag nu ska... ). Har fixat jobb till henne med på samma ställe som mig och vi ska troligtvis bo ihop så det blir nice! :)

Idag har det varit en mycket trevlig dag. Fördelen med att det är så in i helvetes mycket folk är att det inte finns några skidor kvar att skruva inför morgondagen så vi har lite dötid mitt på dagen, så jag, Isabelle och Jenny tog tillfället i akt och gav oss ut i backen istället för att sitta inne å dega! Vi vågade oss på att testa telemark men det sög för det var jättesvårt så efter två åk bytte vi till vanliga skidor, åkte lite och sen satt vi oss uppe vid toppstugan och fikade och solade. Hur mysig dag som helst! :) Nackdelen är ju att all skruvning måste ske efter inlämningen och det är därför det blir så sena dagar hela tiden, men det går bra när man vet att det bara är för en kort period. 



Telemark is the shit! Not. 



Sola är mer vår grej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0