Beställningar på g

Sitter och kikar runt på diverse kläder, skor och bikinis medans jag väntar på att Sandra ska komma hit så vi kan boka resa till Göteborg, vi ska nämligen dit på personalmöte för oss som ska jobba tillsammans på Solsidan i sommar. Ska bli kul att träffa alla innan vi åker ner och få en liten uppfattning om vilka man ska jobba med! :) 

Sen är det inte helt omöjligt att det bokas en biljett till Rhodos ikväll också. Finns väl ingen orsak att vänta med det kan man tycka. Vore väl snarare smart att boka nu så inte pengarna rinner iväg på något annat onödigt! 

Jag är så glad idag för det är typ 99 % säkert att Hanna och Jonna kommer ner till Rhodos i sommar i två veckor! Båda har fått ledigt så nu är det bara bokningen kvar. Håller tummarna så hårt så dom blir blå att det inte ska dyka upp något annat så det inte går. Boendet har jag också redan fixat åt dem! :) 

Snart ska det bokas en resa till Åre också dit jag ska med massa Rommepeoples! Det kommer bli galet kan jag lova redan nu. 

Nu ska jag fortsätta kika på kläder, hejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0