Beslutet är taget!

Nu är jag ju ingen makeupartist eller så, men fan vad härligt det är att smink existerar ibland! 

Idag efter jobbet kom Jenny hit och vi provade lite olika maskeradgrejer inför lördag då Slim ska ha fest. Kommer bli farligt! En stund senare trillade Matilda in och henne drog jag med till Leksand på träning. Som jag hade misstänkt kunde hon inte hålla sig utan var med och tränade. Hehe :)

Imorgon ska vi bli bjudna på bowling av jobbet för att vi har jobbat så bra förra veckan. Det känns lite extra roligt att gå till jobbet då när ledningen visar sin uppskattning! Att jag sedan icke kan titulera mig annat än som världens sämsta bowlare är en helt annan sak. Men vad gör man inte för att bjuda på ett skratt? 

Det mest väsentliga idag är ju ändock att jag har ringt och tackat ja till ett av jobben på Rhodos. Jag ska jobba på ett ställe som heter Solsidan i år och jag sitter just nu och spanar in mina blivande arbetskamrater på facebook. Hoppas den här sommaren blir lika bra som förra, med tillägg att jag verkligen hoppas att någon av er godingar hemifrån vill komma och hälsa på! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0